Thursday 9 November 2017

Easy Forex Malaysia


Leva di 1: 400 Segnali Forex gratuiti per la Malaysia iscrizioni Facile Markets è stata fondata nel 2003 e ha sede a Limassol, Cipro. Si tratta di un broker market maker. In aggiunta alla sua sede, ha altri uffici a Londra, Shanghai, Sydney e Varsavia rendono questo broker globale e con una forte presenza nel sud-est asiatico. Facile mercati non permette scalping, tuttavia è bene per l'intraday e commercianti a lungo termine. Regolamentazione dei mercati Facile è concesso in licenza da varie commissioni nei vari paesi in cui svolge la propria attività. Un esempio delle commissioni che hanno concesso in licenza il forex facile sono CySEC (Europa) e ASIC (Australia). È importante sottolineare che, Easy Forex è anche autorizzato dalla Commissione Titoli Malesia consente di operare in Malesia. piattaforme di trading Mercati Facile Mercati semplici hanno una varietà di piattaforme di trading che includono Web Trading per la negoziazione dei navigatori del sito web senza dover scaricare alcuna applicazione, MetaTrader4, iPhone App, e del commercio Desk, la piattaforma di trading desk commercio è creata appositamente per i professionisti che vogliono di avere le proprie applicazioni di trading personalizzate creazione di layout visivo che si adattano alle diverse scenari di mercato. Tipi di account offerte dai mercati Facile Come molti broker forex, facile Markets fornisce due tipi principali di conti vale a dire il conto demo e il conto reale. Ci sono 4 diversi tipi di account reali che comprendono: mini conto con un deposito minimo consentito di 25 dollari, conto d'oro con un deposito minimo consentito di 500 dollari, conto Platinum con un deposito minimo consentito di 5.000 dollari e account VIP con un minimo consentito deposito di 10.000 dollari. Il conto mini è l'account di base le cui caratteristiche includono la formazione one-to-one e chat dal vivo, mentre l'account VIP è il resoconto più confiscato ed è pensato per i professionisti. Facile mercati ha anche un conto islamico che è Swap libero per soddisfare i commercianti musulmani. È possibile depositare e prelevare denaro da e verso i vostri mercati Facile conto, rispettivamente, utilizzando una varietà di metodi di transazione che comprendono: carte di debito, carte di credito, WebMoney, Skrill e Neteller. Facile Mercati consente anche l'utilizzo di PayPal Trasferimento, Bonifico Opzioni di prelievo Wire. Altri Mercati facile Caratteristiche Facile Markets offre un servizio clienti per 24 ore per i cinque giorni lavorativi in ​​una settimana. Si dà anche un fx per i depositanti prima volta e fx e premi con fx senza deposito. Esso offre una leva massima di 1: 400. Esso non permette scalping e la negoziazione di ETF, indici, e le scorte. Easy Forex doesn8217t offrono conti istituzionali rispetto ad altri forex brokers.95 Forex Trader Gagal menjadi Jutawan Hanya 5 Berjaya Menjana reddito Lebih RM 10,000 Setiap Bulan Dari Meja Shahrul (Wakil Easy-Forex, Part-Time Forex Trader, Forex Blogger). Ciao, Selamat Datang ke blog Saya. Nama saya Shahrul, Wakil Easy-Forex. Saya dah menjadi commerciante di bawah Easy-Forex Selama 3 tahun. Saya Bukan a tempo pieno forex trader, Cuma part-time Ger. Namun begitu, reddito yang dapat saya dari forex trading Jauh melebihi reddito saya semasa Kerja. Saya bekerja sebagai eksekutif IT di Sebuah Syarikat Pembangunan Laman web. Di waktu malam pula, saya menjadi forex trader. Bagaimana saya bermula commercio Forex Di sekitar tahun 2009 saya diberhentikan Kerja sebab Syarikat yang saya bekerja pada waktu ITU lingkup kerana Ekonomi Gawat. Saya diberi Gaji 3 bulan dan disuruh untuk mencari Kerja lain..huhu Macam biasa lah, saya menghantar riprendere ke Syarikat-Syarikat yang mungkin perlukan kepakaran Saya. Lebih Seratus salinan riprendere dihantar ke Syarikat-Syarikat di sekitar KL. Saya ada Juga memohon Kerja melalui JobStreet. Pada masa yang sama, saya Telah berkenalan dengan seorang Mamat YG tinggal sekitar Petaling Jaya semasa Futsal principale. Saya mendapat membro tau seorang ni tak Kerja TAPI kereta yang dia Bawa masa nak principale Futsal ni semua Besar-Besar. Yang tak Tahan tu, dia Selalu Ganti-Ganti Kereta lusso. Sekejap Biru, sekejap hitam8230 Saya tergerak untuk bertanya APA yang membro ni Buat hingga boleh Beli besar kereta-Kereta. semplice Ger membro Jawapan ni: Dia Buat Forex Trading8230 Dari situ, tertanam minat untuk tau Lebih lanjut tentang Forex. Disebabkan kekurangan Bahan-Bahan rujukan yang SAH (affidabile) tentang forex di Malesia, saya terpaksa Belajar forex Secara manuale Tanpa bimbingan sesiapa. Apa yang saya Buat untuk Belajar Forex 1. Saya membaca perbincangan di forum-forum forex seperti Carigold. 2. Saya membaca e-book percuma forex trading kat internet. 3. Saya Belajar forex dengan menonton video tutorial percuma Dekat Youtube. 4. Saya buka demo conto dengan beberapa broker forex di Malesia dan cuba piattaforma commerciale guna yang disediakan. 5. Saya buka akaun reale dengan beberapa broker forex di Malesia dan menguji keberkesanan setiap broker forex. Selepas 3 tahun Dalam Forex Trading, Ini Hasil yang dapat saya: 1. Saya tak Lagi commercio indicatore menggunakan atau EA. Semua manuale Secara commercio dijalankan, seperti professionale commerciante di serata dunia. 2. Saya commercio menggunakan beberapa Teknik assassino yang sangat berkesan dan diguna Pakai Oleh commerciante-trader Dalam professionale dan Luar Negara. 3. Saya commercio menggunakan Hanya Satu broker forex iaitu, Easy-Forex. Easy-Forex Adalah broker forex yang Oleh regolamentato Badan-Badan kewangan di Australia, Cipro dan Regno Unito. Mereka boleh dipercayai. 4. Adalah normale profitto Bagi Saya. Kadang-kadang commercio yang saya lakukan Tidak tepat tetapi dengan gestione del denaro strategi yang Baik, saya dapat pastikan bahawa profitto sentiasa melebihi perdite. 5. Saya tak Perlu risau Lagi jika dibuang Kerja atau kompeni bankrap. Saya reddito ada saluran alternatif iaitu forex. 6. Hutang-Hutang kad Kredit saya suda langsai dibayar. 7. Saya dapat menyimpan duit yang cukup untuk berkahwin dan melabur di ASB dan juga pelaburan Emas. melalui Maybank. 8. Saya Baru-Baru membeli rumah rotondo kat PJ Secara Tunai Tak payah Buat prestito. Duit forex Sudah mencukupi. Bagaimana nak mula forex trading Jika saya di Tempat anda, saya akan cuba cari forex mentore Yang berpengalaman untuk mengajar saya selok-belok pelaburan forex. Saya boleh rekomenkan programma Satu Belajar forex terbaik yang pernah saya Jumpa: Teknik Forex Sebenar Anda tak Perlu Lebih Dari ini. Selepas itu, saya akan Buka akaun forex broker forex dengan yang regolati. Saya sangat rekomenkan Easy-Forex sebab reputasi mereka yang baik dan mereka tak tipu Klien. Saya Akan bantu menjawab Segala persoalan anda. Essere socievole, Condividi

No comments:

Post a Comment